Łamanie lodów - Shirol
#1
Informacja 
Hej Wam!

Na wstępie dzięki wszystkim którzy są na tym forum. Czy to aktywnie piszą, czy tylko się logają i nie mają jeszcze siły. Przyznam, że forum podnosi na duchu. To pierwsze miejsce gdzie od bardzo dawna mogłem odpocząć i dało ulgę. Jest tutaj spokojnie, bez hajtu itd. Dzięki.

A teraz trochę o sobie:
Imię: Kamil
Rocznik: 88
Kolor oczu: niebieskie
Miasto: Łódź i okolice

Troszkę już tu jestem, ale póki co nie mieliście okazji mnie poznać, więc walnę: Hej wam!

P.S.: Wybacz @Silent, jakoś tak wyszło, że "mam Ciebie w swoim nicku". Jak się z Tym czujesz?  Zawstydzony
@.m jeśli jest taka możliwość, proszę o zmianę mojego nicku na: Shirol

--------------
"Jeśli chcesz umyć opakowanie po jogurcie, to znaczy, że łyżeczka jest w koszu."
Odpowiedz
#2
Cześć Uśmiech
Odpowiedz
#3
(08-05-2020, 21:03 PM)SilentMoon88 napisał(a): P.S.: Wybacz @Silent, jakoś tak wyszło, że "mam Ciebie w swoim nicku". Jak się z Tym czujesz? 

Z początku poczułem zdziwienie lekkie, a potem przypomniała mi się gra "To the moon" Duży uśmiech

Kolejny człek z mych czasów Duży uśmiech Kojarzysz może:

heh

Ja to niedawno znalazłem całkiem przypadkowo szukając czegoś zupełnie innego Duży uśmiech Pamiętałem to intro jak przez mgłę, a samego serialu to już w ogóle Duży uśmiech Zawsze wzbudzało we mnie tajemnicze emocje Duży uśmiech No ale gimby nie znajo Szczerbol Ciekawe, w którym roku u nas to było emitowane bo naprawdę ledwie to pamiętam Duży uśmiech
Odpowiedz
#4
Silent, dzwoni, ale nie pamiętam w którym "kościele". Kiedyś chyba to słyszałem, ale ręki uciąć nie dam.
Gry akurat nie znam, fajna jest?
Odpowiedz
#5
Ma super fabułę. Sam styl rozgrywki (nie pamiętam jak się taki nazywa, trochę jak te pokemony na gameboya czy coś) nie każdemu może przypaść do gustu, ja sam takich gier to nie za bardzo, ale fabuła miażdży. Nie grałem sam, ale oglądałem serię Rojsona z tej giery na YouTube. Z tego co pamiętam to facet się popłakał chyba nawet. Generalnie tam było mnóstwo podróży po wspomnieniach, bodajże umierającego starszego faceta, który miał ogromne marzenie - "To the moon". Zadaniem gracza jest poprowadzenie specjalnej grupy naukowców, która odwiedzając jego wspomnienia zbierze z nich kluczowe elementy poznając przy tym swojego klienta i spełni jego marzenie. Gra jest pełna wzruszeń i podobno miała być kontynuacja bo zostało to zapowiedziane nawet w samej fabule ale już od dawna nie śledzę kanału Rojsona, może już coś kiedyś nagrał a nie wiem Duży uśmiech
Odpowiedz
#6
Hej Kamil.
Oglądałem "Twin Peaks" kilka lat temu i było to ciekawe doświadczenie.
Odpowiedz
#7
Witaj!! Hej hej Uśmiech
Odpowiedz
#8
To the moon, raczej nie będę grać, choć kto wie.

Z gier z dobrą grywalnością to polecam Ori the blind forest. Oprawa graficzna fabuła i grywalność sprawiła że dla mnie jest to top 1 z platformówek. A w tym roku chyba ma wyjść 2ga seria ^^ Polecam Ori
Odpowiedz
#9
Faktycznie fajnie wygląda Uśmiech
Odpowiedz
#10
Ori polecam.

Steam
magnet link (torrent) - download Ori - wklejcie adres w torrenta np. qbitorrent: File -> Add Torrent Link
Alternatywa: https://fitgirl-repacks.site/ori-and-the...e-edition/

Ori_and_the_Blind_Forest_Definitive_Edition_PL - spolszczenie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości