Nadwaga
#1
Smutek 
Drogie koleżanki ^^


Mam problem. Nie mam żadnych nałogów oprócz jednego.. Zawsze gdy coś się chrzani, gdy się denerwuje sięgam po coś co na chwilę jest dla mnie jakby karą,  a za razem przyjemnością JEDZENIE.. Taak, wiem chory nawyk.

Problem w tym, że sporo przytyłam.. Nie mieszczę się w swoje ciuchy, a to dla mnie problem, bo jestem bez kasy ;(

Nie akceptuję się takiej i nie chce tego akceptować!

Nie chce słyszeć ,,przestań, nie jestes gruba"

Błagam, jeśli macie jakieś doświadczenia z odchudzaniem, jakiekolwiek metody na to by w miare sprawnie schudnąć to się nimi podzielcie..

Dodam, że mam 18 lat i nadwaga jest dla mnie powodem do wstydu. Mam ciało starszej kobiety, która przeżyła 3 porody  i o siebie nie dbała. Nie miałam na sobie sukienki od roku, do wakacji chciałabym wreszcie jakoś wyglądać, nie robić za górę dającą innym cień

Proszę pomóżcie ;(
Odpowiedz
#2
Hm... Niektóre kobiety potrafią wyglądać dobrze z dodatkowymi kilogramami. Śmiem wręcz powiedzieć, że niektóre kobiety wyglądają nawet lepiej kiedy ważą nieco więcej, niż jak są szczupłe. Cóż, kwestia typu urody i sylwetki czyli tego jak i gdzie się kilogramy odkładają. Jeśli się nie mieścisz w ciuchy i nie podobasz się sobie no to najlepiej zacząć mniej jeść + więcej ćwiczyć, więcej ruchu... Prawda jest taka, że najlepiej byłoby dostosować dietę do swojego typu krwi (tak radzą specjaliści) i dobrze jest by nie jeść zbyt mało, bo wtedy ustanie metabolizm i zamiast chudnąć będziemy właśnie tyć. Generalnie polecam warzywa i biały ser.
Odpowiedz
#3
W prawdzie nie jestem kolezanka ale cos am moge powiedziec. Wazne by jesc malo a czesto. 5 posilkow jest chyba optymalne. Nie jestem zwolenniem diet. Czesto ludzi z nimi przesadzaja i efekt jest zdecydowanie gorszy. Polecam cwiczenia. Najlepiej aerobowe. Pywanie czy bieganie, z tego co wiem, daje najlepsze efekty. Jezeli jednak zle sie czujesz cwiczac w towarzystwie, polecam zestawy cwiczen do domu
Odpowiedz
#4
Tak, 5 posiłków to podstawa. I nie jestem zwolennikiem rezygnowania z kolacji. Uważam, że to może mieć zupełnie odwrotny skutek niż zamierzony. I dobrze jest dużo spać w nocy, bo jak się śpi to się chudnie.
Odpowiedz
#5
Też się odchudzam - też mam z czego. To prawda, nie warto rezygnować z kolacji, bo wtedy jesteśmy głodni i żołądek magazynuje tłuszcz... zaczęłam się odchudzać z początkiem grudnia i już trochę wagi ubyło. Poszukaj sobie treningów na youtube i je wykonuj, aktualnie nie wyobrażam sobie dnia bez ćwiczeń. Podstawa to regularne ćwiczenia przyspieszające metabolizm, obojętnie co wybierzesz, czy to będzie Mel B, czy Chodakowska, czy całkiem inne treningi - aktywność fizyczna to podstawa! Na podjadanie najlepiej sprawdzają się suszone owoce lub orzechy (byle nie za dużo). Spróbuj też wyeliminować całkowicie słodycze, wiem, że to trudne, ale się da! Powodzenia. Oczko
Odpowiedz
#6
Podjadania się nie oduczysz dlatego pojadaj coś niskokalorycznego. A tak to ćwiczenia - z tego co wiem gdy widzimy efekty to zmienia się nasze nastawienie do życia Uśmiech
Odpowiedz
#7
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze czekolade i cukier w prosty sposob mozna zastapic bananami. Troche zapychaja, ze czlowiek nie czuje sie glodny i nie sa czekolada Uśmiech

Wysłane z mojego ST26i przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#8
Znalazłem ciekawy artykuł http://o2.pl/artykul/kobiety-z-taka-pupa...350835841a
Odpowiedz
#9
melody ile masz wzrostu i wagi? Może przesadzasz i masz niską samoocenę. Spróbuj zamienić czekoladę na jabłko, banana. Jak się zdenerwujesz od razu idź po to i zacznij jeść.
Odpowiedz
#10
Ja polecam 5 posiłków, co zostało już napisane. Jak najrzadziej jadanie smażonych potraw. Co do podjadania to staraj się podjadać w mniejszych ilościach i włączyć aktywność fizyczną. Wybierz sobie to co lubisz, co będzie Ci sprawiało przyjemność. Powodzenia, bo wiem, że nie jest to łatwa droga Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości