Witaj, jeśli widzisz tą wiadomość to znak, że nie jesteś zalogowany na forum. Szybko utwórz konto klikając tutaj lub po prostu zaloguj się jeśli posiadasz już u nas konto.

Strona Niesmiali.net.pl wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na stronie wyrażasz zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej na ten temat w polityce prywatności.
Usuń tę notatkę
, nie blokuj reklam, daj zarobić na utrzymanie strony Uśmiech



Fryzura u mężczyzny
#1
Pytanie do kobiet. Czy wolicie mężczyzn, którzy stylizują włosy czy też takich, którzy tylko strzyżą na np krótko? Duży uśmiech
Odpowiedz
Ja uwielbiam nieład na głowach, rozczochrańców Love Włosy mogą być wystylizowane, jeśli konieczne, ale nie muszą - ważne, żeby nie były krótkie na parę centymetrów, tylko trochę dłuższe.
No, chyba że taka stylizacja nie pasuje, to co innego Duży uśmiech
Czekaj, łączę wątki Podejrzany
Odpowiedz
#3
Też uwielbiam nieład. Żadne przylizanie, wystylizowanie. Nie obejrzałabym się na ulicy za mężczyzną ostrzyżonym na łyso. Ale to 'rozczochranie'... według mnie jest urocze (przepraszam, jeśli jakiś mężczyzna poczuł się urażony stwierdzeniem, że facet może być 'uroczy').
Dzieje się ze mną coś bardzo pięknego.
Przez zjednoczone stany lękowe,
w śmierć zaprzężony,
ciągnie mnie wóz.
 Podziekowania: Silent
Odpowiedz
#4
Nie wiem jak można się obrażać za to stwierdzenie. Fakt. Dzisiejsze społeczeństwa narzucają różne pseudonormy jak to, że jeśli facet nie jest choć trochę agresorem i chamem to jest niemęski. Ja to w ogóle nie mieszczę się w społecznym ujęciu mężczyzny bo nie spełniam żadnych takich norm, których jest nawet sporo. Już sam fakt nieśmiałości nie jest mile widziany u faceta. Teraz chłopaki potwierdzajta ile razy było jakieś oburzenie, że jakto wy nieśmiali Język Facetowi nie wolno... Mi nawet kilka razy najbliższa osoba przygadała, że dziewczyna wstydzić się może a mi to nie wypada Język A ode mnie za słodziaszne określenia masz plusik Oczko (pisałem na telu więc mogą być buęndy <- ten był umyślny dla jajów xD Eh... Dodaję Ci literatury Język)
[Wideo: ]

"Zawsze życie pod górkę... Kiedy skłaniam głowę patrząc pod nogi to wydaje się, że idę do góry..."

"Wstydzę się tego, że wstydzić muszę się..."

"Innym jestem winny tylko to co od innych sam otrzymałem..."

"Towar macany należy do macanta..." Język

Zapraszam na mój blog - Cichy Blog News
 Podziekowania: Polar Cat
Odpowiedz
#5
Mnie ktos wysmial jak stwierdzilem "no wie Pani ja taki troche niesmialy jestem" :p
Odpowiedz
#6
Ja lubię u mężczyzny krótkie włosy bez żadnych żeli, pianek.
You either live your life full of fear or you be happy about what you've got.
Odpowiedz
#7
(03-01-2015, 03:18 AM)Polar Cat napisał(a): Nie obejrzałabym się na ulicy za mężczyzną ostrzyżonym na łyso.

Czasami taka fryzura to nie wybór, a konieczność - gdy na środku głowy pojawia się wielki łysy placek, trzeba jakoś to zamaskować...
 Podziekowania: Silent
Odpowiedz
#8
(03-01-2015, 03:18 AM)Polar Cat napisał(a): Też uwielbiam nieład. Żadne przylizanie, wystylizowanie. Nie obejrzałabym się na ulicy za mężczyzną ostrzyżonym na łyso. Ale to 'rozczochranie'... według mnie jest urocze (przepraszam, jeśli jakiś mężczyzna poczuł się urażony stwierdzeniem, że facet może być 'uroczy').
O ... to mam spokój Oczko
Odpowiedz
#9
Czemu nie lubicie krótkich włosów u chłopaka? Kilka cm nie łysych ale kilka cm. ?
Odpowiedz
#10
Lubię.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości