Witaj, jeśli widzisz tą wiadomość to znak, że nie jesteś zalogowany na forum. Szybko utwórz konto klikając tutaj lub po prostu zaloguj się jeśli posiadasz już u nas konto.

Strona Niesmiali.net.pl wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na stronie wyrażasz zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej na ten temat w polityce prywatności.
Usuń tę notatkę
, nie blokuj reklam, daj zarobić na utrzymanie strony Uśmiech



Problem ze starym autkiem
#1
Ostrzeżenie 
Mam taki mały problemik Oczko Posiadam felicję z 98, którą wczoraj odebrałem z warsztatu gdzie choć pracują dobzi mechanicy sami nie wiedzą co jej jest. Mają wyłącznie domysły, a to zbyt mało by to naprawić. Problem polega na tym, że zapala się cały lewy kierunek gdy świecą światła mijania a lewy mijacz przygasa. Co większa auto gaśnie podczas pracy sprzęgłem w dowolnie wybranym momencie. Jak wczoraj mogłem zauważyć na ułamek sekundy zapaliła mi się kontrolka akumulatora kiedy najechałem na studzienkę i lekko szturchnęło samochodem. Mechanicy mówią, że to problem z przekaźnikami albo jakieś zwarcie. A może ktoś z was bardziej doświadczonych wie jak to naprawić, albo chociaż poprawić? Język Po majdrowaniu mechaników autko zrobiło się nieco źwawsze, wcześniej po kilka razy sprawdzałem czy ręczny dobrze spuściłem bo strasznie opornie jechał, a teraz ma kopyto tyle, że nadal elektronika pada...
[Wideo: ]

"Zawsze życie pod górkę... Kiedy skłaniam głowę patrząc pod nogi to wydaje się, że idę do góry..."

"Wstydzę się tego, że wstydzić muszę się..."

"Innym jestem winny tylko to co od innych sam otrzymałem..."

"Towar macany należy do macanta..." Język

Zapraszam na mój blog - Cichy Blog News
Odpowiedz
#2
Masz gdzieś zwarcie do masy na wiązce albo przy alternatorze jest przebicie. Aczkolwiek możliwe że to jedno i drugie bądź sam alternator powoduje te problemy. Osobiście stawiam na alternator do wymiany bo to wygląda tak że przy użyciu sprzęgła spadają obroty i napięcie paska na alternator który może mieć np. uszkodzone łożysko co powoduje stykanie się uzwojenia z stojanem bądź regulator napięcia wyzionął ducha.
Jos uskot itseesi, voit tehdä ihan mitä vaan elämässäsi.

[Obrazek: ZUT2FuN.png]
Odpowiedz
#3
Sprawdź napięcie na wyjściu z alternatora.
Odpowiedz
#4
Pamiętam, że brat zmieniał szczotki czy jak to tam się zwie, w każdym razie były jakieś zmiany w tym alternatorze Oczko Maniek a jak to sprawdzić? xD (mam mniejszą wiedzę o samochodzie niż przysłowiowa blondyna także... xD )
[Wideo: ]

"Zawsze życie pod górkę... Kiedy skłaniam głowę patrząc pod nogi to wydaje się, że idę do góry..."

"Wstydzę się tego, że wstydzić muszę się..."

"Innym jestem winny tylko to co od innych sam otrzymałem..."

"Towar macany należy do macanta..." Język

Zapraszam na mój blog - Cichy Blog News
Odpowiedz
#5
Odpal samochód i na klemach akumulatora zmierz
Odpowiedz
#6
Weźmiesz uniwersalny miernik napięcia i ustawisz go na odczyt 10 V jak ustawisz na 230 V też pokaże, przykładasz przy uruchomionym silniku odpowiednio do biegunów akumulatora kable dołączone do miernika. Jeśli wskazuje 14,5 do 15 V to jest dobrze i ładowanie jest prawidłowe, powinien miernik pokazywać stałe napięcie. Jeśli zaczyna zbyt mocno skakać bądź będzie poniżej 14 V to alternator jest do regeneracji/naprawy. To już zależy od budżetu jakim dysponujesz, osobiście gdyby się okazało że alternator bo bym kupił nowy. Regenerowany może pochodzić ze 3 - 4 lata i wysiąść do końca.
Jos uskot itseesi, voit tehdä ihan mitä vaan elämässäsi.

[Obrazek: ZUT2FuN.png]
 Podziekowania: Mansur
Odpowiedz
#7
Nie na zakres 10V, a 20V ustaw Uśmiech
Odpowiedz
#8
(14-01-2016, 00:53 AM)Mansur napisał(a): Nie na zakres 10V, a 20V ustaw Uśmiech
Faktycznie na 20 V, mój jest bardziej rozbudowany i między innymi zakres 10 V itp. Więc się pomyliłem.
Jos uskot itseesi, voit tehdä ihan mitä vaan elämässäsi.

[Obrazek: ZUT2FuN.png]
Odpowiedz
#9
(14-01-2016, 00:31 AM)Naali Vekkinei napisał(a): To już zależy od budżetu jakim dysponujesz, osobiście gdyby się okazało że alternator bo bym kupił nowy. Regenerowany może pochodzić ze 3 - 4 lata i wysiąść do końca.

Wszystko zależy kto i jak go regenerował. Dobrze zrobiony ma trwałość porównywalną z oryginałem.


Abyś tylko nie kupował najtańszego zamiennika , bo pochodzi krócej niż regenerowany.
Odpowiedz
#10
Raczej zależy od stanu zużycia, nie zawsze regeneracja jest skuteczna i opłacalna.
Jos uskot itseesi, voit tehdä ihan mitä vaan elämässäsi.

[Obrazek: ZUT2FuN.png]
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości