Witaj, jeśli widzisz tą wiadomość to znak, że nie jesteś zalogowany na forum. Szybko utwórz konto klikając tutaj lub po prostu zaloguj się jeśli posiadasz już u nas konto.

Strona Niesmiali.net.pl wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na stronie wyrażasz zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej na ten temat w polityce prywatności.
Usuń tę notatkę
Zapraszamy do wspólnej gry w mafię kliknij Oczko



Relacje z rodzeństwem
#1
Jakie macie relacje z Waszym rodzeństwem ? Często się kłócicie a może w ogóle?

- Świat zawirowal...
- Nie, to tylko Ty i Twoje myślenie.
Odpowiedz
#2
mam dwie starsze siostry, z jedna mam w miare dobry kontakt, to chyba glownie przez to ze moj siostrzeniec bardzo mnie lubi. z druga siostra widuje sie sporadycznie, nie dogadujemy sie ale nie ma miedzy nami konfliktu.
Odpowiedz
#3
Mam trzy starsze siostry. Najlepszy kontakt mam z najstarszą z nich, to chyba mój najbardziej zaufany kontakt wśród najbliższych. Druga pod względem wieku hmm... Ona ma trudny charakter ale teraz jakoś tak wychodzi, że pomimo tego, iż mieszkamy razem potrafimy nie widzieć się parę dni (nie pytajcie jak to działa). Co do trzeciej, to pomimo odległości, która nas dzieli pod względem zamieszkania, mamy dobry kontakt. Często do siebie dzwonimy. Z najmłodszą i najstarszą z nich dzielę zainteresowania. W przeszłości, gdy jeszcze wszyscy mieszkaliśmy razem było dość głośno. Były kłótnie, łamanie krzeseł ale była też zabawa i łamanie kwiatków (wszystko przypadkiem oczywiście) Język
Odpowiedz
#4
Ja mam trójkę starszego rodzeństwa, w kolejności: dwóch braci i siostra. xD
Z najstarszym bratem kontakt mam raczej dobry, ale to czasem podchodzi pod relacje ojca z córką, na szczęście zachowuje on odpowiednie granice. Niedawno został ojcem, więc jeszcze bardziej mi odpuścił. Nie mieszkamy razem, kontakt mamy praktycznie tylko internetowy, ale wiem, że jak by coś się działo, czy jakbym o coś poprosiła, to on mi zwyczajnie pomoże.
Drugi brat... to od zawsze był mój autorytet, wyjaśniać nie będę dlaczego, bo nie o tym tu mowa. ;p Kocham go ponad życie. Wskoczyłabym za nim w ogień, on za mną też. To właśnie brat, z którym zawsze się `biłam` jak jeszcze z nami mieszkał, zawsze sobie dokuczaliśmy, ale też zawsze było to dobre. Z nim również widuję się rzadko, ale wystarczy jeden telefon, a on poruszy niebo i zmienię, żeby mi pomóc. W sumie to działa też w drugą stronę.
Siostra... To dopiero temat. O niej można by książkę napisać, ale niestety w negatywach... Muszę ją tolerować, bo w końcu to moja siostra, mieszkam z nią, ale szczerze mówiąc, to jej nie lubię. Tak jak to było z braćmi, że dokuczaliśmy sobie na żarty, z nią jest na odwrót. Dąży do tego, żeby mnie udupić za każdym możliwym razem i to tylko dlatego, że ona jest starsza i ma ochotę mi 'matkować'. Odgryzam się jej, nie przeczę, ale ona to szczyt chamstwa, donoszenia, kłamania, a przede wszystkim - fałszywości.
Odpowiedz
#5
Ja mam 3 siostryUśmiech 2 starsze 1 młodsza. Wszystkie już mężate i dzieciateJęzyk Byliśmy "robieni" prawie rok po roku więc mała różnica wieku między nami, dzięki czemu dobrze się dogadujemy wszyscyUśmiech Jak byliśmy młodsi to wiadomo więcej było kłótni różnych, ale teraz to jest naprawdę fajnie, wspieramy się, często gadamy, ogólnie cieszę się, że mam takie siostry:p Za nic nie chciałbym być jedynakiem, rodzeństwo jest fajne:d
Odpowiedz
#6
Ja mam brata i siostrę. Muszę powiedzieć, że na przestrzeni lat przeżywaliśmy już chyba wszystkie stany, od nienawiści po trzymanie z jednym bardziej lub mniej. W tej chwili mam dobre relacja z obojgiem i mam nadzieję, że tak zostanie już zawsze Uśmiech
Odpowiedz
#7
Mam o 2 lata młodszą siostrę i między Nami jest naprawdę znakomita relacja...oboje lubimy pomagać innym i czuć z tego satysfakcję. Czasami jak to w rodzinie zdarzają się między Nami drobne sprzeczki ale nie ma powodu by się obrażać i iść na lata ze sobą na wojnę jak w przypadku moich znajomych.
Odpowiedz
#8
Dzięki bratu zapominam o nieśmiałości. Często sobie żarty robimy.
Odpowiedz
#9
Ja mam dwóch braci ze starszym sie nie da dogadac(no chyba ze potrzebuje cos odemnie to jest spoko) a z młodszym mam dobre relacje (nie zawsze sie dogadujemy jak to bracia)Język
Odpowiedz
#10
Mam 2 młodszych braci, jeden jest ok a z jak widze drugiego to sam jego widok mnie wkurza! Na ogól jest bardzo kłótliwy wiec to jego wina Język
 Podziekowania: Silent
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  relacje z rodziną i ich wpływ na nieśmiałość .m 12 4,450 26-07-2018, 23:03 PM
Ostatni post: stokrotka 98

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości